SOK z selera, ogorka i buraka oczyszczanie organizmu

Zielony koktajl szczawiowy
16 października 2015
Zupa mocy na podniesienie odporności
17 października 2015
Pokaż wszystkie

SOK z selera, ogorka i buraka oczyszczanie organizmu

Korzyści płynące z marchewki i buraka są dopełnione zastrzykiem odkwaszania organizmu. Zielony seler i ogorek bogate w chlorofil nie tylko odkwaszają ale dotleniają krew, wypłukują zakumulowane toksyny, pobudzają układ odpornościowy i silnie działają przeciwko stanom zapalnym. Jabłuszko jest źródłem anty utleniaczy a imbir świetnie stymuluje układ trawienny. Jednym słowem SOK IDEALNY.

3 kawalki zielonego selera, 3 marchewki,1 burak, 1 jablko,imbir

SELER. Połączenie selera i jabłka nazwane jest eliksirem miłosci. Seler usuwa szkodliwe produkty przemiany materii, które zakwaszają nasz organizm, przyspiesza trawienie dzięki zawartości olejków eterycznych. Seler naciowy likwiduje zaparcia. Picie soku z selera przynosi ulgę przy bólach stawów i bólach artretycznych. Sok zlikwiduje obrzęki i pobudzi do działania nasz organizm. Ma też dobroczynny wpływ na naszą skórę i włosy.Seler ma najwięcej fosforu wśród warzyw korzeniowych, dużo wapnia, potasu i cynku, a także nieco magnezu i żelaza. Seler ma ok. dwukrotnie więcej witaminy C niż w cytrusach. Seler zawiera też naturalną witaminę B kompleks, wit E oraz kwas foliowy. Bulwa i jasne liście mają niewiele beta-karotenu, ale już ciemnozielone łodygi naciowej odmiany znakomicie uzupełnią w naszym organizmie jego niedobory. Podobnie zresztą jak witaminy E, nazwanej witaminą młodości.

OGÓREK. To warzywo silnie zasadotwórcze. W związku z tym to warzywo jest szczególnie polecane osobą które mają oznaki zakwaszenia organizmu takie jak częste infekcje mało energii, problemy z koncentracją i pamięcią, a także gdy pogorszył się stan cery. Ogórek pomaga w pozbyciu się nadmiaru wody działając moczopędnie i przez to redukuje obrzęki ciała. Włączając go do codziennej diety zniwelujemy uczucie ciężkości nóg. Aż kipi od minerałów; wapnia, magnezu, fosforu, potasu, sodu i cynku. Oprócz tego jest źródłem tiaminy, ryboflawiny, niacyny, vit C, vit B6, kwasu foliowego wit A, E i ostatnio tak poszukiwanej wit K.

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak szybko i smacznie zrobić zielony koktajl, kliknij w grafikę poniżej i pobierz bezpłatny PDF z przykładami takich koktajli. Dostaniesz też bonus – potrawy które kochają Nasze Maluchy.

Proszę podziel się tym artykułem ze swoimi znajomymi. Każdemu może się przydać. Jeżeli nie chcesz go udostępniać możesz go po prostu POLUBIC. Dziękuję Bardzo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

fifteen − 6 =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.