Jak jeść ? Kroczek po kroczku – zmiana nawyków żywieniowych

ODKWASZANIE ORGANIZMU Powrót do Zdrowia poprzez Oczyszczanie!
8 stycznia 2016
Edukacja żywienia w PRZEDSZKOLACH
15 stycznia 2016
Pokaż wszystkie

Jak jeść ? Kroczek po kroczku – zmiana nawyków żywieniowych

Zmianę nawyków żywieniowych zacznijmy od zmiany sposobu myślenia.

Każda, nawet drobna zmiana nawyków żywieniowych żywieniowych na lepsze; to sukces. Nie zakładajmy, że z dnia na dzień uda nam się całkowicie zmienić sposób odżywiania. Cieszmy się z zdrowego posiłku, przekąski czy zakupów. A im prościej i mniej na raz jemy, tym lepiej, ponieważ organizm lepiej trawi jeżeli objętość spożywanego pokarmu jest mała. Niech posiłki będą proste np. kasza z warzywami,organizm lepiej to strawi i wykorzysta składniki odżywcze.

Wśród sposobów na utrzymanie się przy dobrym zdrowiu jest oczyszczanie organizmu 2 razy do roku. Samopoczucie po takim detoxie jest fantastyczne, zanikają różne dolegliwości, wraca energia, poprawia się wygląd skóry. Chcesz brać udział w serii darmowych wykładów na temat odrobaczania: GRUNTOWNE ODGRZYBIANIE i ODROBACZANIE

Wysiłek jaki włożymy w zmianę nawyków zaowocuje bardzo szybko. Pamiętajmy, że zmiana sposobu naszego odżywiania zaczyna się nie na talerzu ale już w głowie. Nasze myślenie zatem, to podstawa sukcesu.
Po co poświęcać tyle energii żeby dobrze się odżywiać? Moja odpowiedz jest następująca: po to, by mieć energię każdego dnia, by dobrze się czuć, dobrze wyglądać, nie cierpieć na migreny, przeziębienia, nadciśnienie, bezsenność, bóle w stawach, nie walczyć z wypryskami na skórze itp.. Po to, by zmniejszyć ryzyko chorób i zwiększyć szanse długie i szczęśliwe życie.

1. Jedz rozdzielnie białka i węglowodany
2. Jedz trzy posiłki dziennie, dwa razy dziennie się poruszaj.
3. Nie popijaj podczas jedzenia. Pij pół godziny przed posiłkiem lub godzinę po posiłku
4. Na przekąskę jedz same tylko owoce lub surówki warzywne z olejem lub orzechami
5. Pij min 2 litry sensownej, alkalicznej, „żywej” wody
6. Dbaj o prawidłowy Sen codziennie, to najsilniejszy środek na wzmocnienie odporności
7. Zamień smażenie na gotowane, parowanie, pieczenie lub duszonie.
8. Unikaj białych „zabójców” – pieczywa, cukru i mleka.
9. Codziennie pij świeży sok z cytryny.
10. Najlepszym lekarstwem jest ruch.

 

Kolejna diagnoza i kolejne leki? Nic już nie pomaga? Tracisz nadzieję? Może czas sięgnąć po rozwiązania z natury? Pobierz pdf i poczuj się dobrze!

 

A jakimi Ty zasadami kierujesz się, jeżeli chodzi o zdrowie? Jesz nabiał? Unikasz mięsa? Daj znać w komentarzu! U mnie zmiany następowały powoli.

Kiedyś kończąc studia na Politechnice Warszawskiej nie wyobrażałam sobie siebie jako osoby dbającej o zdrowy tryb życia. Najważniejsza była kariera. Biegałam z jednej pracy do drugiej, w przelocie widując jedzenie 😉 i rodzinę. Nie piłam wody na czczo i leczyłam się jednym antybiotykiem za drugim.

Od tego czasu troszeczkę się zmieniło 😉 Bardzo ciężko było mi zrezygnować z nabiału. Serki homogenizowane uwielbiam do tej pory… ale świadomość jak jedzenie wpływa na mój organizm bardzo mi pomaga dokonywać zdrowych wyborów! Uwierz, że i tak będzie u Ciebie. Daj sobie tylko troszkę czasu :*

 

Bardzo mi to pomoże jak zaczniesz obserwować mój profil:

1 Komentarz

  1. Marta W. pisze:

    W końcu ktoś pisze prosto, zrozumiale. Powinniśmy czerpać dużo wiedzy z medycyny wschodniej, chińskiej, bo to skarb dla naszego zdrowia w tym szalonym świecie. Cieszę się, że nie jest lansowana głupawa teoria o pięciu posiłkach dziennie. Według wschodu nasz dzień powieniń wyglądać na 3-2-1. Czyli 3 posiłki, dwa razy ruch i 1 raz medytacja. 🙂 Tak samo z popijaniem podczas posiłków! Dobrze byłoby wytłumaczyć dlaczego, tak a nie inaczej. Pozdrawiam.

    PS. W weekend wyślę przepis na obiecaną jaglankę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

one × 2 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.