Edukacja żywienia w PRZEDSZKOLACH
15 stycznia 2016
13 OBJAWÓW INFEKCJI PASOŻYTNICZEJ !
24 stycznia 2016
Pokaż wszystkie

POLSKIE Superfoods

To, co jemy, ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie. Czy warto jeść pożywnie bardzo bogate we wszystkie dobra jakimi obdarzyła nas natura? Czy warto na co dzień jeść superfoods? TAK dlatego, że takie alkaliczne odżywianie zapewni nam zdrowe życie, dobre samopoczucie i dużo energii każdego dnia.

 

ODKWASZANIE

Superfood to żywność nadzwyczajna, bomba witaminowa z ogromem składników mineralnych, substancji bioaktywnych, enzymów oraz aminokwasów, występujących w stężeniu ponadprzeciętnym. Lista produktów zaliczanych do superfood jest suuuuuperdługa i nie istnieje jedna konkretna z ich oficjalnym zestawieniem. Niektóre produkty nie są nowe na rynku, tylko po prostu zapomniane. Inne bardzo egzotyczne jak jagody goji czy amarantus.

Nie ma jednoznacznych wytycznych włączających produkty do grupy superfood, muszą mieć to coś naj… To trochę tak, jakby na talerzu spotkali się Batman, Superman, Spiderman i Ironman. Dieta oparta o te produkty daje więcej energii, witalności i zdrowia, poprawia samopoczucie, uodparnia na stres i usprawnia myślenie. Podsumowywując warto włączyć je do codziennego menu gdyż to zaowocuje lepszym zdrowiem i samopoczuciem.

Niezwykłe jest to, że mała porcja superfood dostarcza ogromną ilość składników odżywczych, musimy nauczyć się umiejętnie włączyć super żywność do codziennego jadłospisu. To dodatek do zdrowej, zbilansowanej diety. Na talerzu nie powinno zabraknąć warzyw, owoców, ryb, nasion i kasz. Pamiętajmy że nie każde superfood musi być drogie, a nie wszystko, co drogie, musi być superfood.

Polskie superfood to:
– brokuły
– buraki
– por
– kasza jaglana
– kiszona kapusta
– miód
– olej lniany
– pigwa
– siemię lniane
– sok z brzozy
– szpinak
– zielony jęczmień

Dziecko znów chore? A może mamy kolejny antybiotyk w tym roku? Nie daj sobie wmówić, że tak ma być. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak wyleczyć przeziębienie naturalnymi metodami, wpisz maila i pobierz pdf:

 

 

 

Autorką zdjęc i przepisów jest pani Gosia Ostrowska, która serdecznie zaprasza do jej bloga http://www.tocokocham.com/

Dentystka z wykształcenia i powołania, kucharka amatorka z pasji, pracoholiczka,

Uwielbia przyjmować gości i dogadzać im wymyślnymi daniami, sama będąc na wiecznej diecie.

Łączy tradycję z nowoczesnością i ciągle eksperymentuje z różnymi dietami starając się zdrowo odżywiać.

 

źródło

http://charliescrib.net/2015/02/26/superfoods-are-they-any-more-than-just-good-marketing/

Bardzo mi to pomoże jak zaczniesz obserwować mój profil:

Dzięki za ten wspólny czas razem! I do zobaczenia!

1 Komentarz

  1. BarbaraZ pisze:

    Wyczytałam, że nasiona chia mają bardzo dobry wpływ na układ pokarmowy i jelita.
    Ponieważ od lat stosuję siemię lniane i już mi trochę zbrzydło zaczęłam się interesować tymi nasionami. Ktoś wie czy ich skuteczność będzie podobna?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

18 + twelve =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.