Ciepłe i zdrowe śniadania. Pożywna jaglanka z zielonym pesto #1
7 stycznia 2016
Zdrowe śniadanie. Surówka z surowego brokuła #3
8 stycznia 2016
Pokaż wszystkie

Zdrowe śniadania. Puszysty omlet #2

Jeśli znudziły ci się normalne oklepane śniadania proponuję coś innego. Zdrowe śniadania nie musza być pracochłonne. Przyznaje się bez bicia, że odkąd przetrenowałam przepis na idealne ciasto na omlet, niezwykle często gości on na moim porannym stole. Nie dosyć że ciepły, to jeszcze pachnący, puszysty i niebywałej urody. Jest to też danie miotełka, które wysprząta Twoją lodówkę, ponieważ możesz zestawiać w nim dowolne smaki.  Moje propozycje to świetna alternatywa dla dzieci, którym znudziły się już na śniadanie ciągle te same zestawy.

Sylwia22

Przepisów na dobre i szybkie a przede wszystkim zdrowe śniadania jest sporo, ja jednak przedstawię tutaj ich najprostszą wersję. Ciepłe śniadanie to nieodzowna część oczyszczania organizmu i alkalicznego odżywiania. Powodzenia i Smacznego!

Składniki na 1 omlet czyli robimy zdrowe śniadanie:

3 jajka

2 płaskie łyżki mąki kokosowej

szczypta soli i pieprzu

olej kokosowy (odrobina)

przyprawy takie jak bazylia, kurkuma po szczypcie według uznania
Dodatki: według uznania

Przygotowanie:

1. W misce umieszczamy powyższe składniki i mieszamy np miotełką.

2. Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy i wylewamy na niego naszą masę.

3. Pieczemy omlet, kiedy boki zaczną lekko odchodzić od patelni, możemy delikatnie odwrócić go na drugą stronę lub (jeśli mamy odpowiednią patelnię do pieczenia) wsadzić na moment do piekarnika rozgrzanego do ok. 220 stopni.

4. Na gotowy omlet układamy dodatki (na głównym zdjęciu widać tuńczyka w oliwie oraz avocado.

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak szybko i smacznie zrobić zielony koktajl, kliknij w grafikę poniżej i pobierz bezpłatny PDF z przykładami takich koktajli. Dostaniesz też bonus – potrawy które kochają Nasze Maluchy.

Proszę podziel się tym artykułem ze swoimi znajomymi. Każdemu może się przydać. Jeżeli nie chcesz go udostępniać możesz go po prostu POLUBIC. Dziękuję Bardzo.

 

Sylwia-Napieraj-2Jestem szczęśliwą żoną i mamą trójki dzieci.

Trzy lata temu zaryzykowałam i przeprowadziłam rewolucję żywieniową w swoim domu.

Czy było łatwo? NIE. Czy są efekty? TAK.

Zjadamy 2 skrzynki tygodniowo warzyw i owoców. Nasza kuchnia jest kolorowa, pachnąca i prosta! Nareszcie wiem, że była to najlepsza decyzja w moim życiu. Piękno i smak tkwią w naturze i prostocie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2 + 15 =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.