Czy mleko szkodzi? 4 problemy wynikające z picia mleka
28 stycznia 2016
Zanim włożysz do koszyka w supermarkecie… jak czytać etykiety?
28 stycznia 2016
Pokaż wszystkie

POZNAJ 6 metod jak nie zachorować ! Wiesz jak nie chorować ?

6 SPOSOBÓW NA ZADBANIE O Swoje pociechy!

Wiecie jak powinna wyglądać dieta każdego z nas zimą? Można zrobić naprawdę wiele, aby przetrwać te zimowe miesiące w dobrej kondycji ciała i zdrowia. Wiesz jak postępować by nie chorować.

1.Ciepły start

Zacznij dzień od szklanki gorącej wody z cytryną (działa jak miotełka, usuwając toksyny nagromadzone w naszym ciele), dopiero potem sięgnij po kawę czy herbatę. Za poświęcenie czasu na przygotowanie ciepłego śniadania, Twój organizm Ci podziękuje. Wykorzystuj też przyprawy, które mają działanie rozgrzewające takie jak: imbir, kardamon, cynamon. Możesz dodać je to zaparzanej herbaty, kawy albo do owsianki. W naturalny sposób pobudzą Twój organizm i postawią na nogi.

2. Regularność posiłków

Zimą potrzeba więcej paliwa na utrzymanie ciepła. Nie przegładzajcie swoich organizmów, ciężej Wam będzie wtedy powstrzymać się przed zbyt dużym przejedzeniem, kiedy nareszcie zasiądziecie przed talerzem. Dostarczając sobie w ciągu dnia energii co 3-4 godziny, jesteśmy w stanie najeść się rozsądną wielkością posiłku i zachować formę przez cały dzień.

W odporności na przeziębienia pomoże również kompleksowe oczyszczenie organizmu. Opinie osób które takie oczyszczanie już przeszło znajdziesz tutaj Opinie osób po kompleksowym detoxie oraz opis programu i jego cele.

A ja zapraszam Cię do zapisanie się na bezpłatne wyzwanie o DETOXIE i ODROBACZANIU. Zapisy TUTAJ

3. Zdrowe białko

Zdrowej energii, szczególnie zimą, dostarczą nam białka. Sięgnijcie po warzywa strączkowe, jest ich takie bogactwo smaków i rodzajów. Zwyczajna biała fasola należy do najlepszych źródeł błonnika. Poniżej znajdziecie przepis na fantastyczną pastę do kanapek z fasoli i chrzanu. Dobrym źródłem białka są również ryby (wybierajcie te morskie).

Bardzo mi to pomoże jak zaczniesz obserwować mój profil:

Dzięki za ten wspólny czas razem! I do zobaczenia!

Te kilka sposobów w zupełności wystarczy by, już sam wiesz „jak nie chorować ” 😉 To co od kiedy wcielamy rady w życie?

4. Polubcie zupy

Za jedzeniem zup (w szczególności zimą) przemawia kilka argumentów. Pierwszy z nich to fakt, że działają silnie rozgrzewająco. Są też bombą witaminową. Trzeci argument zainteresuje tych, którzy stawiają na dobrą wagę – jeśli po powrocie z pracy zjemy najpierw zupę, z pewnością drugi posiłek, po który sięgniemy, będzie znacznie mniej obfity niż gdybyśmy zupę pominęli. Ostatnia kwestia spodoba się tym z Was, którzy zajmują się gotowaniem- zupę można ugotować na 2-3 dni, a nawet zamrozić gotowe porcję na później.

5. Surowe warzywa i nabiał

Z pewnością słyszeliście że jogurty wychładzają organizm. Są idealne latem. Surowe warzywa też nie są dobrze tolerowane zimą. Powinniśmy raczej poddawać je cieplnej obróbce (pieczenie, gotowanie na parze, duszenie). Jeśli chcecie zjeść warzywo na tzw. zimno, to polecam sięgać po kiszonki, które są naturalnym probiotykiem, wzmocnią Wasz organizm zdrowymi bakteriami kwasu mlekowego.

6. Smarowanie podeszwy stóp

Jest to metoda na bardzo szybkie wchłonięcie składników do organizmu… wystarczy zerknąć jak obszerna siatka naczyń krwionośnych pokrywa nasze stopy. To jeszcze nie wszystko 🙂 To właśnie na stopach są receptory połączone z wieloma organami w naszym ciele. Wątroba, nerki czy trzustka? To wszystko zostaje zaktywowane jak dbamy o nasze stopy olejkowo-sokowo.

Co wsmarowywać w podeszwy? Moim hitem jest olejek z cytryny lub mieszanka na przeziębienie 🙂

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak szybko wyleczyć przeziębienie u siebie i dzieci, kliknij w grafikę poniżej i pobierz bezpłatny PDF z niezawodnymi metodami. Dostaniesz też bonus – potrawy wzmacniające odporność, które kochają Nasze Maluchy.

 

Autorką zdjęc i przepisów jest pani Sylwia Napieraj, która serdecznie zaprasza do jej sklepu uwolnijkuchnie.pl oraz bloga kulinarnego www.zmiloscidozycia.pl

1’Jestem szczęśliwą żoną i mamą trójki dzieci.

Trzy lata temu zaryzykowałam i przeprowadziłam rewolucję żywieniową w swoim domu.

Czy było łatwo? NIE. Czy są efekty? TAK.

Zjadamy 2 skrzynki tygodniowo warzyw i owoców. Nasza kuchnia jest kolorowa, pachnąca i prosta! Nareszcie wiem, że była to najlepsza decyzja w moim życiu. Piękno i smak tkwią w naturze i prostocie” Sylwia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwadzieścia − 6 =

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.